Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nadia / Taaza - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nadia / Taaza - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Zooals de meeste van jullie wel zullen weten, ben ik Nadia (ja het is echt waar!). Ik ga 5 maanden naar Suriname om stage te lopen, maar ook om het Surinaams leventje te proeven!
Ik ga dit niet alleen doen. Ik ga samen met Hens en Ellen naar Suri, lekker gezellig.
Ik zou zeggen: Welkom op mijn site, veel plezier en laat Vooral een berichtje achter!!!

Alvast bedankt

xx Nadia

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2007

Verhaaltje Erbij... :D

28 Mei 2007

I'm BACK

27 Maart 2007

Wazzz Up Deel II

27 Maart 2007

Wazzz Up Deel I

01 Maart 2007

Nadia's Avonturen
Nadia

Zooals de meeste van jullie wel zullen weten, ben ik Nadia (ja het is echt waar!). Ik ga 5 maanden naar Suriname om stage te lopen, maar ook om het Surinaams leventje te proeven! Ik ga dit niet alleen doen. Ik ga samen met Hens en Ellen naar Suri, lekker gezellig. Ik zou zeggen: Welkom op mijn site, veel plezier en laat Vooral een berichtje achter!!! Alvast bedankt xx Nadia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16727

Voorgaande reizen:

30 Januari 2007 - 27 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: